Wednesday 17 September 2014

GERA BLOGO “TORTILLA” PRADŽIA













































Greito maisto amžiuje užkandžiaujama ir kramsnojama visą dieną. Žmonėms tada nesvarbu kur valgo , ir ką valgo. Pamažu nyksta valgymo kultūra, tada nebereikia gražių indų, gražiai atrodančių valgių, staltiesių… Kai aš pasitiesiu staltiesę, vaikai man sako: “Mama, tu jau pasenai.” Kodel gi ne? O dar pyragą išsikepi, iškart pakvimpa namai. Kvapai mus perkelia į kitą vietą, prisiminimus. Aromatai sukelia stiprias emocijas. Mama virdavo miltinius pyragelius su melynėmis, to kvapo ir skonio negaliu pamiršti net šiandien. Visai paprasta, kad sukurtum jaukius ir harmoningus namus, tik reikia kelių paprastų dalykų: patrauklaus vaizdo, jausmo, garso, skonio, kvapo. Blogas” tortilla” bus mano virtuvė iš surinktų senų žurnalų ištraukų, internetiniu puslapių, vokiškų knygų…Tortilla-tai užrašinė man pačiai ir Jums.

No comments:

Post a Comment

KORIUKAS [TOTORIŠKAS ČAK ČAK]

  Galbūt nieko naujo nepasakysiu.Receptų pilnas internetas,bet ką aš dabar žadu parašyti deja, nėra.  Koriukas labai skanus, nėra labai sald...