Wednesday 10 June 2015

KAVOS LIKERIS


Norėčiau kokią raštininkę turėti,aš tik kepčiau gaminčiau,o ji visus receptus surašytų.Neina man taip greitai rašyti,per tą laiką greičiau iškepčiau tuziną pyragų.Ir to laiko neužtenka, o receptų neparašytų prisikaupė krūvos.Dažniausiai rašau naktį,tai žiūrėk ir klaidų padarau ir stilius pagrybauja, tikiuosi, kad eina suprasti ką parašau.Parašykit kada kokį komentarą:kaip Jums sekės ar nepasisekė pyragą iškepti,o gal aš kokias nesąmones rašau.
O dabar receptukas apšilimui:

0,5 stiklinės balto cukraus
0,5 stiklinės rudojo cukraus
1 stiklinė vandens
1 cinamono lazdelė
3 gvazdikėliai
1 vanilės ankštis
0,5 stiklinės maltos kavos
1 stiklinė degtinės 

Į vandenį suberiame cukrų, prieskonius ir leidžiame užvirti.Pavirinus 5 minutes suberiame kavą, vėl leidžiame užvirti ir išjungiame ugnį. Atvėsiname. Supilame viską į indą, įpilame degtinės,sandariai uždarome(aš naudoju stiklainį) ir pastatome 10 dienų pastovėti. Po to iškošiame .

Skanaus!

No comments:

Post a Comment

KORIUKAS [TOTORIŠKAS ČAK ČAK]

  Galbūt nieko naujo nepasakysiu.Receptų pilnas internetas,bet ką aš dabar žadu parašyti deja, nėra.  Koriukas labai skanus, nėra labai sald...