Thursday 11 December 2014

SVIESTINIAI VARŠKĖS SAUSAINIAI


Keletai dienų buvau išvykusi pasiganyti į Jungtinę Karalystę - Mančesterį.Galėjau vėl susitikti su brangiausiais pasaulyje žmogeliukais - mano vaikais.Šis susitikimas - man mieliausia kalėdinė dovana.
Daug ko pamačiau, ragavau, apsipirkau.Išties, pasikroviau gera energija.


Atsidarot šaldytuvą, pamatote, kad turite varškės gabalėlį.Pas vieną kaimynę pasiskolinat miltų,pas kitą - sviesto.:))) Jums belieka tik suminkyti tešlą ir iškepti.Paskui kaimynes  pasikviečiat į svečius, kad įvertintų sausainių skonį.:))
Patikėkit, sausainiai skanūs, lengvai pagaminami.

Receptas:

250 g varškės
200 g minkšto sviesto
300 g miltų
1 a.š. kepimo miltelių
žiupsnis druskos
cukrau ir cinamono mišinys pavoliojimui

Varškę išsukti su minkštu sviestu,suberti persijotus miltus su kep. milteliais ,įberti žiupsnį druskos ir išminkykite vienalytę tešlą.Tešla turi gautis minkšta.Po to įvyniokite į maišelį ir dėkite 1 val. į šaldytuvą.
Išėmus iš šaldytuvo tešlą iškočiuoti ir su stikline išspausti apskritimus.  Apskritimo vieną pusę  pavolioti cukraus ir cinamono mišinyje. Apskritimą lenkti per pusę(cukruota pusė lenkiama į vidinę pusę),ir tą pusę - dar per pusę.

Mačiau, kad kiti barsto dar sausainių  viršų. Aš nebarščiau ir taip pakako saldumo.
Dėti į skardą išklotą kepimo popieriumi ir kepti įkaitintoje 190 C temperatūroje apie 20 min,kol parusvės. 



Skanaus!

Šaltinis:čia

No comments:

Post a Comment

KORIUKAS [TOTORIŠKAS ČAK ČAK]

  Galbūt nieko naujo nepasakysiu.Receptų pilnas internetas,bet ką aš dabar žadu parašyti deja, nėra.  Koriukas labai skanus, nėra labai sald...