Friday 10 October 2014

SAUSAINIAI SU OBUOLIAIS

Norė­dami pama­tyti dides­nes nuo­trau­kas — spau­s­kite ant jų.

Reikės:

200 g sviesto šalto
200 g grietinės
1 kiaušinio
3-4 stiklinės miltų
1 a.šaukštelis vanilinio cukraus
žiupsnis druskos

Įdarui:

obuolių
cukraus
cinamono

1 kiaušinis aptepimui

Orkaitę įkaitiname iki 180 temperatūros.

Į dubenį suberti miltus, sutarkuoti sviestą, sudėti grietinę, druską, van. cukrų, įmušti kiaušinį ir suminkyti.Iš tikrųjų reikėtų su peiliu kapoti, bet aš su mikseriu išmaišau.Ir dar pabaigoj trumpai su šaltomis rankomis perminkau. Tešlą dėti į šaldytuvą, kad subręstų ( aš buvau palikusi per naktį).
Pasiruošti obuolius: nulupti, išimti sėklas, supjaustyti skiltelėmis.Cukrumi ir cinamonu obuolius apibarstyti prieš pradedant vynioti tešlą (kad sultys neišsiskirtų).
išėmus tešlą iš šaldytuvo kočiojam , pjaustome juostelėmis ir vyniojame obuolio skilteles. Į skardą tiesiame kepimo popierių ir dedame apvyniotus obuolius. Aptepame kiaušinio plakiniu ir pabarstome cukraus ir cinamono mišiniu (aš nebarščiau). Kepti 15-25 min.

Skanaus!



Šaltinis:čia

No comments:

Post a Comment

KORIUKAS [TOTORIŠKAS ČAK ČAK]

  Galbūt nieko naujo nepasakysiu.Receptų pilnas internetas,bet ką aš dabar žadu parašyti deja, nėra.  Koriukas labai skanus, nėra labai sald...