Tuesday 14 October 2014

KONDENSUOTO PIENO KEKSAS



Norė­dami pama­tyti dides­nes nuo­trau­kas — spau­s­kite ant jų.
Ilgai šio recepto nedėjau nes kai pirmą kartą iškepiau gavosi guminukas, kaip kugelis. Man tokios tekstūros pyragai nepatinka.Bet radau labai gerų atsiliepimų apie šį pyragą taip ir knietėjo išsikepti antrą kartą.Pakartotinam kepimui ruošiausi kruopščiai-iš vakaro išsiėmiau sviestą, kiaušinius, kad būtų vienodos kambario temperatūros ir tešlą maišiau pagal savo patikrintą metodą. Kepimui sviestą visada naudoju "žvaigždutė" arba "saulutė", nes jie labai gerai išsisuka. Margariną esu pamiršusi visiškai.Patikėkit pyragas gavosi superinis - purus, vientisos tekstūros, saldus. Man dar norėjosi glazūros su rūgštele.


Reikės:

226 g sviesto,kambario temperatūros(aš ėmiau 200 g)
200g miltų
1 arb.šaukštelis( nubrauktas) kepimo miltelių
100 g cukraus pudros (aš dėjau cukraus)
vanilės
1 arb šaukštelis druskos
3/4 puodelio (240 g ) saldinto kondensuoto pieno
3 dideli kiaušiniai

Įkaitinti orkaitę iki 170 C temp. Formą pasiruošti 26cm*12cm. Aš ėmiau silikoninę su skyle.
Ruošimo eigą rašau kaip aš gaminau. Kitokį maišymo būdą rasite čia.

Sviestą, cukrų, van. cukrų gerai išsukti, palaipsniui įdedant kiaušinio trynius. Masė gaunasi puri.
Toliau besukant masę plona srovele supilame kondensuotą pieną ir išsukam iki lygios masės.
Išsiplakame kiaušinio baltymus.
Išsisijojame miltus su kepimo milteliais.
Toliau į išplakta masę kaitaliojant įmaišome baltymus su miltais. 
Tešlą sukrėsti į  formą išklotą kep.popieriumi ir kepti apie 1 valandą, kol gražiai parus. Mano orkaitėje iškepė per 45 min. Ne visos orkaitės kepa vienodai. Atvėsiname, apibarstome cukraus pudra.

Skanaus!

No comments:

Post a Comment

KORIUKAS [TOTORIŠKAS ČAK ČAK]

  Galbūt nieko naujo nepasakysiu.Receptų pilnas internetas,bet ką aš dabar žadu parašyti deja, nėra.  Koriukas labai skanus, nėra labai sald...